Sol och värme

Standard

Änligen kom den – sommaren!

Jag badar, sitter i skuggan och läser spännande bok, tjattrar med 16, oroar mig pyttelite för 18 som är på Iron Maiden i Göteborg, tar ett glas vin och – tro det eller ej – sitter framför datorn så lite som möjligt 🙂

Återkommer när andan faller på igen – dvs när det finns något intressant att berätta eller något jag har retat upp mig på 😀

Njut av sommaren!

Om pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

Ett svar »

Lämna en kommentar