Lycka kan vara…

Standard

Lycka kan vara när batteriet till badrumsvågen och den lilla dosan till internetbanken tar slut samtidigt, man köper nya batterier och trots det funkar varken vågen eller dosan.

Jippi – nu ska jag äta godis och strunta i att betala räkningarna 🙂

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

8 responses »

  1. Nu kan du ju t o m strunta i att väga dig… med tanke på påskgodis alltså;-)

    PS. Min dosa (SEB) måste bytas ut. Där kan man inte byta batteri. Kanske dags för våg- och dosabyte;-) DS

  2. Det var ju passande att de skulle lägga av samtidigt hihi, här fungerar inte väckarklocka trots batteribyte och vägg klockan som jag alltid förlitat mig på har dåliga batterier nu också..”suck”, inga lyckokänslor här inte utan här gäller känslan
    – vara på alerten 🙂

    Njut av stunden medan den varar!
    Kram

  3. Det gäller att se det positiva i allt!

    Tack för Kuba-inläggen (kanske kommer det fler?), kollegan var dit och han hade inte ens hälften så mycket att berätta som det redogjort för. Man reser väl olika antar jag…

  4. … och min fina efterlängtade klocka tickar i otakt trots batteribyte … så tiden tar lång tid på sig ibland och man får lite extraminuter över.

    Inte så dumt det heller 😛

    Kramar!

Kommentera

