Häng på västerut!

Standard

starsandstripes

17 har skaffat sig inte mindre än två bloggar som hon (förhoppningsvis) kommer att uppdatera flitigt.

Från textbloggen har hon länkat till sin fotoblogg där hon har tänkt sig att lägga in en del av sina bilder. Fotobloggen har hon inte fått fart på än, men hon skriver då och då och lägger in lite bilder i textbloggen.

Kika in hos henne och skriv gärna en kommentar eller två  – då blir hon jätteglad!

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

6 responses »

  1. 1. Njut av tvåsamheten, även om den är ovan… det ändrar sig fort skulle jag gissa 😉
    2. 17 skriver riktigt roligt blandat amerikanska och svenska. Kul att hon för ”dagbok” då vet ni här hemma att man kan svimma i en pedikytstol också 😉

  2. Hej hej!

    Så du å gubben har hela huset för er själva – ovanligt kan jag tro.
    Stora barn du har 17 o 15…. min son fyllde just 7 och jag hinner inte med känns det som…. var tog åren vägen?

Kommentera

