Bättre

Standard

32 timmar snudd på oavbruten sömn och två dagar i ett lugnt tempo gick det åt för att den polska bacillen skulle ge sig. Men nu verkar allt vara under kontroll igen.

F ö tror jag inte att det var influensa ”med knorr” – något även 17 är glad och tacksam över för som hon säger i ett mail från det stora landet i väster ”det skulle inte vara så kul att ha en mamma med tryne och knorr” 🙂 Hittills verkar både Kärleken och 19 stå på benen och jag hoppas att det fortsätter så.

Nu ska jag sortera alla intryck från resan, titta igenom bilderna och samla ihop mig till ett inlägg om Polen. Men jag kan väl iaf våga mig på att sammanfatta resan med orden ”förvirrande och fascinerande”.

Tack för alla krya-på-dig-hälsningar!

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

5 responses »

  1. Det var verkligen skönt att höra … att du börjar komma igen och må bättre.

    Och att de andra verkar ha ”klarat sig”.

    Nu ser jag verkligen fram emot inlägget om minisemestern med sammanfattningen ”förvirrande och fascinerande”.

    Kramar!

  2. Neej håller med kan inte vara någe vidare med en ”mamma” som har knorr & tryne…”ombytta roller” 😉 Kom igen när vi pratar om en ”annan” influensa 😀
    Skönt att det känns bättre!! Mår själv någorlunda så imorgon tänkte jag faktiskt – på´t igen! Men är öm som om en ångvält kört över ”brötet”? Mysko?
    Kram!

  3. Åå vad härligt att du mår bättre!!

    Det är inte kul alls när ens ”vänner” är sjuka.

    Skönt om dig nu och sedan ser jag framemot bilderna från Polen

    Kram!

Kommentera

