Here we go again…..

Standard

Läste mitt inlägg från Valborgsmässoafton förra året och kan konstatera att saker och ting är sig märkligt lika år från år…..Vädret är betydligt varmare och skönare och rubrikerna i lokalblaskan var inte fullt så svarta i år (i artikeln stod det faktiskt att inte riktigt alla ungdomar super på Valborg) – men annars så….

Och eftersom jag är grymt slö och lat ibland så hänvisar jag helt enkelt till förra årets inlägg. Jag rapporterar i morgon om 17 blev haffad av polisen eller inte i år 🙂

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

5 responses »

  1. Ja nog är det sig likt år efter år. Jul, påsk, nyår och valborg…Traditioner kan vara ganska trevliga i a f Ha en bra första maj!

  2. Vem skulle inte vilja bli haffad av en kriminalare… om man har rent mjöl i påsen… och så en så´n kriminalare förstås…

    Hoppas att allt förflöt i samma fina stil som förra året. Kram!

  3. Jag ska läsa hänvisningen lite senare, ville först och främst säga hej och önska dig en skön dag och helg.

    Här har det verkligen sprungit fram vår, den kvarvarande snön har som brukligt försvunnit i en hast, trots det blir man lika snopen varje år! Hur det nu kan vara möjligt, man borde väl lära sig kan man tycka 😉

    Stor kram

Kommentera

