Hur gick det?

Standard

Hur gick det egentligen med det där jag var så upprörd över förra veckan?

Jo, det löste sig hyfsat bra. Dagen efter fick jag mina varor och ett telefonsamtal från företaget i fråga. De höll med om att det inte funkat som det var tänkt med min beställning och förstod att jag blev irriterad. Nu är vi på speaking terms igen och kanske att jag vågar mig på att göra någon mer beställning. Vi får se.

Det finns hopp 🙂

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

2 responses »

  1. Va bra! …

    ..och jag har fått ”mina riktiga arbetskläder” som jag beställt till 3-åringen… vilka var ”på vift”. Nu får han dom i efterskott… och vi blidkade med ”riktig målarfärg och penslar” under tiden.

    Vad skönt att det löser sig… det ääär jobbigt när man blir så där frustrerad och …. ingenting ”klappar”.

    Ha en trevlig fredag!

Kommentera

