Pyssel till Fidolina

Standard

Här är ett litet pyssel speciellt till Fidolina 🙂 Självklart är det fritt fram för alla som vill prova! Klicka på pusslet så delas det upp i bitar.

Click to Mix and Solve

Det är lite Svalbardväder även här ute på stäppen – men ännu har jag inte sett någon isbjörn.

Annars är det torsdag och vi ska iväg på babyvisning. Det är bara att gilla läget 😀

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

9 responses »

  1. Tackar så mycket, passar bra idag – 20 grader och jag har ”kvällspass” idag då har man tid att pussla sista timmen iaf 🙂

    Bebisar är oemotståndliga när de sover eller hur? 😉

  2. när jag klickade och såg vad som hände tänkte jag ”oh my god, forget it! det hade säkert tagit mig 3 timmar att lösa, minst.

  3. Goa Prudie, glömde imorse att tala om att ”isbjörnen” blev väldigt glad över att ha fått ett ”eget” pussel nu har jag testat lite och tycker det är jätteroligt, tid tar det för ”hamstern” förståss men helt klart ett nytt beroende…blir det tyst på bloggen så vet ni vad jag sysslar med istället 🙂

    Tack,tack

  4. Det var ju en variant av ett inlägg, kul sysselsättning 😀
    Nu kunde jag tyvärr inte prova detta pussel, för min mus var på villovägar hela tiden och ville inte alls ta med sig bitarna dit de skulle.

    Ha en underbar lördag och sköt om sig vännen
    Kramizz

  5. Det var väl kanonbra jobbat Fidolina! Jag häckar en stund på den här pusselsidan varje dag, tycker det är ett utmärkt sätt att fokusera hjärnan på något annat en stund….blev milt sagt full i skratt när isbjörnen i kombination med Svalbard dök upp här om dagen. Det här MÅSTE jag hinta Fidolina om, tänkte jag genast 🙂

Kommentera

