Fullständigt vanebildande

Standard

Fick ett tips av Ankan på något som är fullständigt livsfarligt för mig. Jag kan svårligen slita mig från den här sidan – den är klart vanebildande 🙂

Om jag kan slita mig från alla skojsigheter är planen att  efter en mycket hastig kvällsmat ge mig iväg på konsert. 18 framträder som solist i en av Mozarts hornkonserter ikväll – klart att supporttruppen måste komma och ge mentalt stöd. Fattas bara annat!

Annars är det måndag, kallt, grått och två veckor kvar till första advent. Det kan alltså bara bli bättre 😀

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

6 responses »

  1. Det gick jättebra! 18 var helnöjd, det var några små missar här och där, men på det stora hela gick det väldigt bra. Fast man blir ju så himla nervös när man sitter där och vet precis var de svåra partierna är och vad det är han brukar missa på 🙂

Kommentera

