I love your blog

Standard

Gissa om jag blev glad i söndags när jag läste att jag fått en utmärkelse av Ayla på Veckans middag! Jag niger och tackar med lätt röda kinder 🙂

Som vanligt är jag en jättefegis och väljer att inte välja ut någon. Det går bara inte. Ibland blir jag lite trött på mig själv för det – men tanke på hur väldigt glad jag själv blir för en utmärkelse, varför skulle jag inte kunna lysa upp några andra bloggares vardag? Men det GÅR bara inte. Jag gillar er ju allihop därute i bloggrollen och det finns faktiskt ett gäng till som jag följer då och då, fast jag inte har prioriterat att uppdatera listan därute i högerkolumnen.

Ni får helt enkelt tro mig på mitt ord: I love you all!

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

7 responses »

  1. Gratulerar också, och här har du en som alltid är lika feg också, eller feg och feg. Jag behöver olika bloggar olika dagar, de fyller så olika behov helt enkelt.
    Läste om ditt Östersjö bad, låter väldigt frestande, jag har badat i oktober förr, men i år har det inte riktigt känts frestande!

  2. vi är väl flera som gillar bloggen. Sedan tycker jag att du gör rätt; man behöver inte göra som andra eller ta utmaningar osv bara för att man är med i någon av dem. Ibland kan det bli rätt så dumt.

  3. Grattis! Din blogg är verkligen värd alla utmärkelser man kan tänka sig… du skriver så fint om din värld…. det svåra och tunga.. också. Så … Grattis än en gång! Kram!

Kommentera

