Tom i bollen

Standard

Idag är jag helt tom i skallen – de där som spelade tennis igår har flyttat. Till Fidolina kanske?

Ingenting har jag att skriva om heller. Så då gör jag väl det:

I N G E N T I N G

Idéerna verkar ha runnit ut med allt bubbelvatten jag har druckit idag. Kommer tillbaka när det rinner till igen.

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

18 responses »

  1. Ingenting kan va bättre än någonting beroende på vilken situation man sätter in orden i, men efts jag också är totalt UTAN ord så kan jag inte förklara vad jag egentligen menar….shit…

  2. I N G E N T I N G…. så känns det ofta. Skatans knep är att börja skriva om nå´t… vad som helst, och spara, inte publicera. Eller gå in på alla mina bloggfavoriter och få inspiration. Förr eller senare kommer det.Åtminstone när du kommer tillbaka till ”det lugna vanliga” så småningom. Kram!

  3. Ja låt det anstå och njut av det ingentingiga för det har sitt värde också 🙂 Gå ut och ta en promenix kanske? Gör nåt helt annat? Hoppas du får en fin onsdag! *kraam*

  4. Japp det är nog till mig de flyttat för att spela från att förut ha varit de ”svettigaste” matcherna på Måndagar så var det en riktigt hård match som utspelade sig igår…Game over är inte att vänta förrän på Fredag 😉
    Bubblet rinner säkert snart till får man hoppas!
    Ha det så länge!

  5. Jag befinner mig i nästa samma situation, såg ett intressant program igår som jag tänkte blogga om, men tydligen var jag så trött när jag såg det att en persons efternamn gick förlorat..håller på att spåna och se om jag kan göra inlägget som jag tänkte..

    Ha det gott
    Kram

  6. Det är en sådan vecka du, med massa åtaganden och lite för lite tankekraft. Idag exempelvis, en så underbart vacker höstdag. Man vill bara vara, inte skriva eller tänka. 🙂

Kommentera

