Hur barnslig får man bli?

Standard

shaun

Möt mina nya favorit – Shaun the sheep!

Ägnar just nu kvällarna åt att fnissa åt Shaun the sheep och hans galna fårkompisar.

Hur barnslig får man bli?

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

7 responses »

  1. Välkommen i gänget, man har inte roligare än man gör sig och jag måste säga att jag brukar ha riktigt roligt, speciellt när jag städar i rummet där barnbarnen har sina saker *skrattar*.
    Kramizzzz

  2. Fåret Shaun är en god vän till hela familjen, även mormor och morfar uppskattar den serien. Den är riktigt kul!
    Och efter att ha bekänt det så kan ju inte JAG tycka att du är i någon riskzon 🙂

  3. Det verkar finnas fler barnrumpor därute – det känns skönt 😀
    Shaun härjar i bolibompa på fredagarna (tror jag), själv njuter jag just nu av en DVD jag fått låna av en kompis som är lika knäpp som jag (eller kanske rentav knäppare?)

Kommentera

