Ingen inspiration

Standard

Det är söndag. Lite småsegt. Efter en trevlig och ganska sen utekväll för bara vuxna känns det som hjärnan inte orkar särskilt många knop idag.

Jag har ingen inspiration till att skriva något alls. Så jag struntar väl i det då 🙂

På plussidan är ändå att jag inte är bakis, så det kunde ju vara värre….

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

9 responses »

  1. Det är betydligt tamare sippor, Tussen. Balkansippor närmare bestämt som den här våren täcker nästan hela min gräsmatta bakom huset. Fotografen är 16 (förstås) som kravlat runt bland alla sippor med kameran i högsta hugg.

  2. Ibland är det skönt att inte ha någon inspiration att bara inte göra någonting, det är något som jag tror att vi behöver känna ibland lite till mans.
    Sov så gott nu och dröm sött!!!
    Kramizzzzzz

  3. Ja dul…det är så nu tycker jag i brytningstiden… luften lliksom går ur en, och så är det varje vår för mig. Längtar så otroligt efter värme och soldagar att jag gärna tog ett bakrus för den sakens skull *hehe* men som du säger… det är en fördel att slippa vara bakfull Ha det gott! *kram* Snart blir det bättre tider.. man kanju inte varapå topp jämt.

Kommentera

