Gossip girl

Standard

Ikväll ska snart 16 och jag (jag skulle nästan tro att testosteronfalangen ansluter också) bänka oss framför TV:n och kolla in det första avsnittet av Gossip girl. En TV-serie som utspelar sig på Manhattan kan vi bara inte motstå. Det är inte säkert att jag hänger i framöver, men det första avsnittet vill jag bara se.
Gossip girl själv är förresten en bloggare som iakttar sin omgivning och beskriver den ingående i sin blogg. Men vem är hon eller han egentligen? Ingen vet. Bara det är ju oemotståndligt för en bloggare 🙂

Först ska vi svettas en stund på Friskis, hela högen. Det blir inte duracellkaninen med för hög bpm idag. Vi håller oss till Pulspasset istället.

Och inte nog med det – i morgon ska jag flyga söderöver till mamma på andra sidan bron och vara med i en workshop för hela koncernen. På eftermiddagen är det grupparbeten. Vilket ämne jag ska ägna mig åt? Bloggar förstås 😀

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

11 responses »

  1. Har missat detta program helt och hållet, men frågan är om jag verkligen missade något.
    Låter som ett perfekt ämne att syselsätta alla med.
    Ha det fint på andra sidan bro!

Kommentera

