Vem har snott min avatar?

Standard

Igår märkte jag att min avatar kom med på vissa kommentarer jag gjorde, på andra blev det bara den vita fiaspelspjäsen mot en grå bakgrund. Idag har jag en snabblänk på min startsida som tipsar om att jag kan ladda upp en avatar. Men det har jag ju redan gjort. För snart ett år sedan! Kollade lite i min kommentarlista och det verkar vara något som smittar – såg att flera av mina bloggisar också transformerats till fiaspelspjäser.

Nån som vet nå’t?

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

8 responses »

  1. Om man inte är inloggad på sin egen sida innan man börjar kommentera hos andra brukar ens avatar inte dyka upp. Kan det vara det som spökar? Jag är inte inloggad nu – så kommer min avatar fram lär jag få äta upp min hatt.

  2. Jag var försvunnen en sväng, men jag kom tillbaka! :0) Men jag såg att du inte såg ut som vanligt igår. Nåväl, hoppas att den som snott dig snarast lämnar tillbaka dig.

Kommentera

