Ingen tipp

Standard

Det blev inget besök på tippen för mig idag 😦 Jag har inte misskött mig eller så….Närå, det passade bara mycket bättre att Kärleken och snart 18 klarade av den detaljen den här gången. Lite trist, jag äääääääälskar ju som bekant att kassera gamla grejer, röja och åka till soptippen. Men ibland är det bara att gilla läget.

Men vad är väl ett besök på soptippen när man kan veckohandla (helt OK när man inte är stressad), laga mat (Röd Fisksoppa med vitlöksbröd och aioli till middag- MUMS), göra ett långt strosa-runt-besök på bibblan tillsammans med Kärleken och t o m hinna lite allmänt slapp i soffan med bok och ett glas vin?

Det är faktiskt inte ett dugg synd om mig 😀

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

6 responses »

  1. Nu blev jag sugen på soppa!!!!!!! Det lät väldans gott, hoppas att du har kommit över att du inte fick hänga med till tippen, men du fick göra mycket annat mysigt istället *ler*!!!
    Kramizzzzz

Kommentera

