Age defense

Standard

Jag trillade dit idag. Köpte den där krämen jag stod och klämde på förra veckan. Jag skulle ju inte ha den – så det vete fåglarna hur det gick till, egentligen. Helt plötsligt hade jag köpt både dag- och nattkräm. Fast vi var så överens här på bloggen om att det bara är trams och att det viktigaste är ATT man smörjer, inte med vad.

Lättlurad typ man är 😀

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

8 responses »

  1. Så där gör vi nog lite till mans, tycker nog att jag känner igen mig lite grann där i alla fall, men bara lite *skrattar*!!!! Hoppas nu att du blir nöjd med dina nya härliga krämer!!!!
    Kramizzzz

  2. Bristande impulskontroll 😀 Vad härligt och mänskligt. Hoppas krämen luktar ljuvligt och att du njuter sååå av den inbillade föryngrigen att du med fantasins hjälp tidsreser bakåt en smula. Kram

  3. Näe – jag är inte vackrare eller slätare än någonsin ännu, har nämligen inte plockat upp burkarna ur påsen än 🙂 Men vänta bara….Fast det kanske går åt mer än en natt innan man ser någon skillnad???

Kommentera

