Utmaningarna duggar tätt

Standard

Oj, nu har jag blivit utmanad av inte mindre än tre bloggisar!

  • Micke G vill att jag ska dela med mig av fyra gamla vanor från innan väggen och fyra nya vanor från efter väggen
  • Lejonet vill att jag ska lista sex egendomliga saker om mig själv
  • Curlingmormor vill veta åtta speciella fakta som är ”jag”

Jag ska fundera medan jag promenerar – för det är det som funkar bäst för ryggen idag också.

Återkommer! 

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

4 responses »

  1. Jamen då har du ju lite att fundera över på din promenad, jag har märkt att när jag är ute och går så löser jag många problem, hittar recept som ligger undangömda i hjärnbanken, planerar och naturligtvis sist men inte minst …….jag njuter. Hoppas att du nu kan njuta lite grann också fast din rygg är så omöjlig. Ta det varligt!!!!
    Kramizzzz

Kommentera

