Next stop Copenhagen

Standard

I eftermiddag tar jag flyget ner till Köpenhamn. Jag ska åka på en riktigt spännande kurs!

Övervägde en stund om jag skulle ta med laptopen eftersom mitt hotell säger sig tillhandahålla ”trådlös netvaerk og internet adgang på alle vaerelser”. Det är ingen internatkurs och något ska man ju hitta på i sin ensamhet på hotellrummet på kvällskvisten. Men sedan tittade jag på min oöppnade Stieg Larsson och tänkte ”Näe”.

Ha en trevlig vecka alla bloggisar! Vi hörs igen på torsdag 🙂

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

12 responses »

  1. Ja, det kan du nog! Och skulle, mot förmodan, bloggabstinensen bli för svår, så finns det ju internetcaféer!;) Ha en kul och givande kurs nu, Prudie! Eller hoppas att du haft, om du inte kommer åt en dator innan hemkomsten!

  2. Ha det så toppenbra och förvirra inte bort dig i den stora staden. Kan tänka mig att du får några riktigt trevliga dygn därnere!!!!
    Take care!!!!
    Kramizzzz

  3. Det kan vara skönt att slippa ta med sig en laptop och bara vara. Hoppas att du får några sköna och givande dagar.
    Ta några öl eller ett gott glas vin och njut av gemytet. 😉
    Ha det så bra!

  4. Hoppas du får det bra där nere.det är ju en underbar stad att vara i .Vi syns på torsdag igen 🙂
    Ps. vilken vacker bild !!!
    *kram*

  5. Ta du Stieg Larsson, dom böckerna är så himla bra!
    Köpenhamn är en underbar stad så egentligen ska du inte ta med dig något utan ströva omkring istället. 😉
    Kram och ha en trevlig resa. 🙂

Kommentera

