15:s fotogalleri

Standard

15 är passionerat intresserad av fotografering och bilder. I tisdags fick hon sin hett efterlängtade digitala systemkamera, så nu fotas det om möjligt ännu mera än förut.

Jag har lovat att använda lite bilder från hennes stora produktion (452 bilder hittills sedan kameran kom….) i min header här på bloggen. Först ut var köttbullarna – nu fortsätter vi med en ros som otroligt nog stortrivs i det trädgårdsliknande utrymmet bakom vårt hus…..

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

6 responses »

  1. Jag funderar skarpt på att köpa en digital systemkamera så du kan väl återkomma med lite information om ni är nöjda och så… Snygga bilder så här långt. Köttbullarna var kul och passade ju bra till dina aktiviteter!

  2. Snygg bild på rosorna. Håller ganska bra kvalitet enligt mitt tycke och smak. Låt 15 bli medlem på fotosidan.se så att hon kan lägga upp sina bilder och visa dem för fler.
    Köttbullarna var verkligen en rolig bild, i synnerhet med tanke på vad ni gjort dagen innan. 😉

  3. precis som du har en sida om whisky och en om stress kan du också ha en med bilder! elelr så visar du upp dem då och då… rosorna var jätte fina! köttbullarna likaså, man blev hungrig av att titta på dem!

Kommentera

