Champagne till Lejonet och Maria :-)

Standard

Kära vänner!

GRATTIS till er båda på er 17:e bröllopsdag. Eftersom ni har ett år kvar innan det finns en massa god whisky av ”rätt” årgång att välja på så föreslår jag att ni firar med lite champagne istället. Och jag tillåter mig att skicka lite virtuell sådan – inklusive jordgubbar, färsk frukt, blommor och nymanglade sidenlakan 😉

Chmpagne

Jag önskar er en riktigt fin dag – och många fina år framöver!

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

5 responses »

  1. Hehe, ser nästan på pricken ut som den som kärestan bjöd på på min 40-årsdag – hääärligt var det 😀 ! Åsså blev det en vild natt på hotellet, men det är en helt annan story 😉 …

    Instämmer i ditt grattis till Lejonet å om det nu har blivit för mye alkohol så slänger jag med en dröse söta jordgubbar ytterligare – som naturligtvis skall delas likt Lady & Lufsens spaghetti 😉 !

  2. Jag häktar på… men jag vet inte om jag vågar kasta med ytterligare en flaska så.. det får bli hummer.Kramar till paret och prudeluttkramar!

Kommentera

