Har man tur, eller?

Standard

Tro det eller ej, men nu har jag vunnit IGEN 🙂

Den här gången är det Mr MAcdanny Cool som vill veta lite smått och gott om mig. Och om jag bara svarar på lite frågor av olika slag så kommer jag att få en liten nätt summa på 26 miljoner brittiska pund! Minsann – jag tror att min tur bara växer och växer, förra gången det begav sig var det ju bara 1 miljon pund det handlade om 🙂

Men lite fundersam blir jag ju….Allt emellanåt så har söksträngen Dr Pinkett Brown genererat träff i min blogg. Och det var ju den doktorn som jag skulle kontakta när jag vann häromsistens. Ska jag tolka det som att det finns flera vinnare än jag? Mystiskt….

För att undanröja alla tvivel så svarar jag på frågorna här. Ifall det är någon mer person som brinner av längtan efter att få kasta till mig några miljoner. Det går bra med Euro och US-dollar oxå. I vissa sammanhang är jag inte så kinkig av mig….

1.Name in full: Hmmm…in full? När jag är full, eller? Det brukar jag inte vara….men jag drar väl till med mina båda jag då….Mrs Structure och Prudie
2.Home Address: Vi lever ju elektriskt och min e-postadress har du ju redan, skojare där!
3.Age: Just idag obstinat treåring som INTE vill gå till jobbet
4.Occupation: Näe, jag brukar inte ockupera något. Inte ens badrummet
5.Phone Number: Jag tycker att det räcker om vi kommunicerar elektriskt, som sagt….
6.Present Country: Thailand, gärna! Där finns det mycket billiga presenter att handla
7.Sex: Yes please! Mycket och ofta!

Sätt igång – kasta pengarna över mig nu då 🙂

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

7 responses »

  1. Jag undrar om det var dessa svar Mr MAcdanny ville ha 😉
    Varför har du sån tur så ofta? Det är ingen som erbjuder mig en massa pengar sådär. Har jag tur eller otur?
    Ha en bra dag!

Kommentera

