Dagens katt

Standard

Katt åt golfare, fick utslag 🙂

Det här var sista katten! Ska klappa 15 lite medhårs och se om hon har några mer på lager…..

About pruddelutt

Jag föredrar att se livet från den ljusa sidan och försöker alltid (oftast) att möta tillvarons prövningar med ett skratt. Älskar att resa och upptäcka nya platser, tycker om god mat, tar mig gärna ett glas single-malt whisky och tycker att inget är så allvarligt att man inte kan skoja om det - bara man gör det på rätt sätt. Gift sedan den grå forntiden (1986) med min kärlek sedan universitetsåren. Vi har två ungdomar 22 (utflugen pojkvariant) och 20 (flickvariant som flyttar till hösten).

3 responses »

  1. Så synd att de är slut nu… Vill skratta mera!!! Och kattvitsarna var ju otroligt kul och gulliga!!! Vad fint att det är bättre på jobbet. Positiva ord betyder så mycket för att man ska ha arbetsglädje. Men om vi inte hade dessa svackor, skulle vi inte veta hur bra vi har det igentligen!!! Kramis och ha en fin dag!!

  2. Synd.

    Katt åt film – blev negativ, skrattar jag än åt.
    Jag missade dom flesta kattskämten eftersom jag kom in sent.
    Repris tack. 🙂

    Kram 🙂

  3. Försök få 15 att skaka fram några KATT till de är helt underbara. Gårdagens var underbar.
    Vi har försökt att komma på några egna katt-historier men det går inte så bra. Så vi ser fram emot fler!

Kommentera

